akiro

 

Πολιτική ακύρωσης. 
 
Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας δεν έχει γίνει η ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Η ακύρωση γίνεται με ανάλογο αίτημα του πελάτη μέσω email, fax ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.
 
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει σε όλα τα βήματα πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία.
Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε «πίσω» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «Αφαίρεση».
 
Επιστροφή χρημάτων
 
Από την στιγμή που θα ζητηθεί η ακύρωση της παραγγελίας ή των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός 7 ημερών απο την ημερομηνία αγοράς, θα επιστραφεί στον πελάτη για ετήσια και εξάμηνη συνδρομή το 1/3 του συνολικού ποσού αγοράς ανα θεματική ενότητα και το τελικό ποσόν υπολογίζεται αναλόγως (δεν επιστρέφονται τυχόν τραπεζικά έξοδα και προμήθειες ενδιάμεσων/τρίτων που παρακρατήθηκαν ώστε να γίνει η πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση).
 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλ.: 2121069039 ή Fax: 2110123481 ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@onlearn.gr