Skip to content

Onlearn.gr | Online Φροντιστήριο | Εργασίες, Μαθήματα

ΔΜΔ: Δημόσια Διοίκηση & Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

ΔΜΔ 62 - Πολιτικό Μάρκετινγκ


Τάξη
Θεόφιλος Διαμάντης
Αγόρασε για €150

Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών ΔΜΔ 62 του Onlearn.gr, οι φοιτητές/ριες εισάγονται στις βασικές αρχές και εφαρμογές του πολιτικού μάρκετινγκ, με έμφαση στην ανάλυση πολιτικού ανταγωνισμού, την επικοινωνία και τα μέσα ενημέρωσης. Παράλληλα, τους εκπαιδεύει στην εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ και στην κατανόηση της εκλογικής συμπεριφοράς βάσει σύγχρονων μοντέλων ανάλυσης.

ΔΜΔ 62 - Πολιτικό Μάρκετινγκ για Σπουδές στο Ε.Α.Π.

 

Δείτε τα δωρεάν βιντεο μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!

 

Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!

 

 

Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες ΔΜΔ 62 onlearn.gr

 

 

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:

 

 

Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:

 

quidance

Καθοδήγηση

Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.

resource

Εκπαιδευτικό υλικό

Βιντεομαθήματα, σημειώσεις,ασκήσεις,εργασίες και quiz αυτοαξιολόγησης.

forum

Φόρουμ

Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.

group

Γκρουπ

Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.

Οι ερωτήσεις σας για την ΔΜΔ 62 - Q&Α



Γενική περιγραφή της ΘΕ ΔΜΔ 62

Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε., οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αναλύουν και να σχεδιάζουν εκλογικές εκστρατείες, αξιοποιώντας εργαλεία του παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και να ερμηνεύουν τον πολιτικό ανταγωνισμό, την εκλογική συμπεριφορά και τα εκλογικά δεδομένα με βάση τα μοντέλα και τις θεωρίες του πολιτικού μάρκετινγκ. Θα μπορούν επίσης να εκπονούν στρατηγικά σχέδια μάρκετινγκ, εφαρμόζοντας αρχές όπως τα 4P’s, η τμηματοποίηση και η στόχευση, στο πλαίσιο της σχέσης πρόσωπα-κόμματα-θέματα.

Γνωστικά Αντικείμενα της ΘΕ ΔΜΔ 62

i)Εισαγωγή και βασικές έννοιες Πολιτικού Μάρκεντινγκ ii) Ανάλυση του πολιτικού ανταγωνισμού iii)Μελέτες Περίπτωσης, Επικοινωνία και ΜΜΕ

Γραπτές Εργασίες και εξετάσεις και σε τι χρονική προθεσμία υποβάλλονται;

Το πρόγραμμα μελέτης της Θ.Ε. α1. Δύο (2) Μικρής έκτασης Γραπτές Εργασίες (ΜΓΕ) με συντελεστή βαρύτητας στον τελικό βαθμό της ΘΕ 10% η κάθε μία. α2. Μία (1) Εργασία Εξαμήνου (ΓΕ) με συντελεστή βαρύτητας στον τελικό βαθμό της ΘΕ 20%. Η βαθμολογία των γραπτών εργασιών (ΜΓΕ και ΓΕ) ενεργοποιείται μόνο με βαθμολογία ίσης ή άνω της βάσης (≥5) στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. α3. Τελικές ή επαναληπτικές γραπτές εξετάσεις (ΤΕ) με συντελεστή βαρύτητας στον τελικό βαθμό της ΘΕ 60%. Ο Τελικός Βαθμός της εκάστοτε ΘΕ, σε κλίμακα με άριστα το 10, υπολογίζεται ως εξής: Τελικός βαθμός ΘΕ = (ΜΓΕ1×0,1) + (ΜΓΕ2×0,1) + (ΓΕ×0,2) + (ΤΕ×0,6).

Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:

Εργασίες - ΕΔ ΔΜΔ 62 - χΧειμερινό εξάμηνο 2025-26

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Τις εργασίες του τρέχοντος εξαμήνου μαζί με τις λύσεις τους.

Οδηγίες Εκπόνησης Γραπτών Εργασιών: Σύστημα APA | ebook
Βιβλιογραφία - Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και Ηλεκτρονική Δημοκρατία | Pdf

Έλεγχος λογοκλοπής- Plagiarism check

Σε αυτή την ενότητα μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας για έλεγχο λογοκλοπής.

Έλεγχος λογοκλοπής ΕΔ3
Έλεγχος λογοκλοπής Εξαμήνου
Έλεγχος λογοκλοπής ΕΔ1

Εβδομάδα μελέτης 1: Πολιτική αγορά και πολιτικός καταναλωτής

Πολιτική αγορά και πολιτικός καταναλωτής

Πολιτική αγορά και πολιτικός καταναλωτής | Video/Pdf

Εβδομάδα μελέτης 2: Η Πολυπλοκότητα του Πολιτικού Μάρκετινγκ

Η Πολυπλοκότητα του Πολιτικού Μάρκετινγκ

Η Πολυπλοκότητα του Πολιτικού Μάρκετινγκ - Έννοιες και ανάλυση | Video/Pdf

Εβδομάδα μελέτης 3: Ο προσανατολισμός στην αγορά

Ο προσανατολισμός στην αγορά

Ο προσανατολισμός στην αγορά - Αγορά και πολιτικά κόμματα | Video/Pdf

Εβδομάδα μελέτης 4: Κόμματα- πρόσωπα- ανταγωνισμός

Κόμματα- πρόσωπα- ανταγωνισμός Ανταγωνισμός και παράμετροί του

Κόμματα- πρόσωπα- ανταγωνισμός - Ανταγωνισμός και παράμετροί του | Video/Pdf
Πίσω στην κορυφή