Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε., οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αναλύουν και να σχεδιάζουν εκλογικές εκστρατείες, αξιοποιώντας εργαλεία του παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και να ερμηνεύουν τον πολιτικό ανταγωνισμό, την εκλογική συμπεριφορά και τα εκλογικά δεδομένα με βάση τα μοντέλα και τις θεωρίες του πολιτικού μάρκετινγκ. Θα μπορούν επίσης να εκπονούν στρατηγικά σχέδια μάρκετινγκ, εφαρμόζοντας αρχές όπως τα 4P’s, η τμηματοποίηση και η στόχευση, στο πλαίσιο της σχέσης πρόσωπα-κόμματα-θέματα.
ΔΜΔ 62 - Πολιτικό Μάρκετινγκ
Τάξη
.jpg?lmsauth=31e84ac49fcba5e4f8e9b98d01fdf59d8708df19)
Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών ΔΜΔ 62 του Onlearn.gr, οι φοιτητές/ριες εισάγονται στις βασικές αρχές και εφαρμογές του πολιτικού μάρκετινγκ, με έμφαση στην ανάλυση πολιτικού ανταγωνισμού, την επικοινωνία και τα μέσα ενημέρωσης. Παράλληλα, τους εκπαιδεύει στην εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ και στην κατανόηση της εκλογικής συμπεριφοράς βάσει σύγχρονων μοντέλων ανάλυσης.
ΔΜΔ 62 - Πολιτικό Μάρκετινγκ για Σπουδές στο Ε.Α.Π.
Δείτε τα δωρεάν βιντεο μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες ΔΜΔ 62 onlearn.gr
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:
Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:

Καθοδήγηση
Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.

Εκπαιδευτικό υλικό
Βιντεομαθήματα, σημειώσεις,ασκήσεις,εργασίες και quiz αυτοαξιολόγησης.

Φόρουμ
Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.

Γκρουπ
Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.
Οι ερωτήσεις σας για την ΔΜΔ 62 - Q&Α
i)Εισαγωγή και βασικές έννοιες Πολιτικού Μάρκεντινγκ ii) Ανάλυση του πολιτικού ανταγωνισμού iii)Μελέτες Περίπτωσης, Επικοινωνία και ΜΜΕ
Το πρόγραμμα μελέτης της Θ.Ε. α1. Δύο (2) Μικρής έκτασης Γραπτές Εργασίες (ΜΓΕ) με συντελεστή βαρύτητας στον τελικό βαθμό της ΘΕ 10% η κάθε μία. α2. Μία (1) Εργασία Εξαμήνου (ΓΕ) με συντελεστή βαρύτητας στον τελικό βαθμό της ΘΕ 20%. Η βαθμολογία των γραπτών εργασιών (ΜΓΕ και ΓΕ) ενεργοποιείται μόνο με βαθμολογία ίσης ή άνω της βάσης (≥5) στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. α3. Τελικές ή επαναληπτικές γραπτές εξετάσεις (ΤΕ) με συντελεστή βαρύτητας στον τελικό βαθμό της ΘΕ 60%. Ο Τελικός Βαθμός της εκάστοτε ΘΕ, σε κλίμακα με άριστα το 10, υπολογίζεται ως εξής: Τελικός βαθμός ΘΕ = (ΜΓΕ1×0,1) + (ΜΓΕ2×0,1) + (ΓΕ×0,2) + (ΤΕ×0,6).
Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:
Εργασίες - ΕΔ ΔΜΔ 62 - χΧειμερινό εξάμηνο 2025-26Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Τις εργασίες του τρέχοντος εξαμήνου μαζί με τις λύσεις τους. 2 ενότητες
|
||
|
Έλεγχος λογοκλοπής- Plagiarism checkΣε αυτή την ενότητα μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας για έλεγχο λογοκλοπής. 3 ενότητες
|
|||
|
Εβδομάδα μελέτης 1: Πολιτική αγορά και πολιτικός καταναλωτήςΠολιτική αγορά και πολιτικός καταναλωτής 1 τμήμα
|
|
|
Εβδομάδα μελέτης 2: Η Πολυπλοκότητα του Πολιτικού ΜάρκετινγκΗ Πολυπλοκότητα του Πολιτικού Μάρκετινγκ 1 τμήμα
|
|
|
Εβδομάδα μελέτης 3: Ο προσανατολισμός στην αγοράΟ προσανατολισμός στην αγορά 1 τμήμα
|
|
|
Εβδομάδα μελέτης 4: Κόμματα- πρόσωπα- ανταγωνισμόςΚόμματα- πρόσωπα- ανταγωνισμός Ανταγωνισμός και παράμετροί του 1 τμήμα
|
|
|