Skip to content

Onlearn.gr | Online Φροντιστήριο | Εργασίες, Μαθήματα

ΕΑΠ - ΔΕΟ: Διοίκηση Επιχειρήσεων

ΔΕΟ 23 - Marketing I


Τάξη
Φωτεινή-Ηρώ Κιντή

Η θεματική ενότητα ΔΕΟ 23 στοχεύει να παρουσιάσει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων υλοποιείται το Μάρκετινγκ & ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

ΔΕΟ 23 - Marketing I για Σπουδές στο Ε.Α.Π.

 

Οι ερωτήσεις σας για την ΔΕΟ 23 - Q&Α



Γενική περιγραφή της ΘΕ ΔΕΟ 23

Σκοπός της ενότητας είναι, να σας παρουσιάσει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων εκφράζεται και υλοποιείται το Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να συστηματοποιήσει σε εννοιολογικό και πρακτικό επίπεδο τις λειτουργίες διανομής και των πωλήσεων, να εμβαθύνει στην παρουσίαση και ανάλυση ενός "κλάδου" του Μάρκετινγκ, του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που εμφανίζει ιδιαιτερότητες και ταυτόχρονα έχει μεγάλη πρακτική σημασία στον κόσμο των επιχειρήσεων και οργανισμών, να αναλύσει και να τονίσει το ρόλο του Διεθνούς και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στη σύγχρονη πρακτική του Μάρκετινγκ..

Γνωστικά Αντικείμενα της ΘΕ ΔΕΟ 23

α) Εισαγωγή στο Marketing β) Βιομηχανικό Marketing γ) Συμπεριφορά Καταναλωτή δ) Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων - Δίκτυα Διανομής

Πόσες είναι οι Γραπτές Εργασίες και σε τι χρονική προθεσμία υποβάλλονται;

Το πρόγραμμα μελέτης της Θ.Ε. συμπεριλαμβάνει την υλοποίηση 4 Εργασιών. Για τη συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις της θεματικής ενότητας είναι απαραίτητη η ‘’συγκέντρωση’’ 20 βαθμών μέσα από την εκπόνηση των γραπτών εργασιών του εκάστοτε ακαδημαϊκού έτους. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εκπονηθέντων γραπτών εργασιών, όταν αυτός είναι προβιβάσιμος, συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού του φοιτητή κατά 30% (ενώ ο βαθμός των τελικών γραπτών εξετάσεων κατά 70%). Η εκπόνηση των γραπτών εργασιών είναι καταλυτικής σημασίας όχι μόνο για την απόκτηση ‘’δικαιώματος’’ συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις, αλλά και για την προετοιμασία μας για τα θέματα των εξετάσεων της ΔΕΟ 23.

 

Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!

 

 

Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες onlearn.gr

 

 

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:

Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:

quidance

Καθοδήγηση

Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.

resource

Εκπαιδευτικό υλικό

Βιντεομαθήματα, σημειώσεις, ασκήσεις, εργασίες & quiz αυτοαξιολόγησης.

forum

Φόρουμ

Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.

group

Γκρουπ

Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.

Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23 2018-19

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔΕΟ 23 | Excel

Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσεις

Πως βλέπω τα βιντεομαθήματα-σημειώσεις | Video
Πως επικοινωνώ με τους καθηγητές στο onlearn.gr | Video
Πως βλέπω τα γεγονότα στο ημερολόγιο | Video
Πως μπορώ να συνδεθώ στα Online μαθήματα | Video
Πως υποβάλλω την εργασία μου για έλεγχο λογοκλοπής | Video

Εργασίες ΔΕΟ 23 2018-19

4η Εργασία - Πρότυπη λύση
3η Εργασία - Πρότυπη λύση
2η Εργασία - Πρότυπη λύση
1η Εργασία - Πρότυπη λύση

Έλεγχος λογοκλοπής εργασιών - Plagiarism check

Έλεγχος λογοκλοπής 1
Έλεγχος λογοκλοπής 2
Έλεγχος λογοκλοπής 3
Έλεγχος λογοκλοπής 4

Online Βιβλιοθήκες Ελληνικές & ξενόγλωσσες βιβλιοθήκες - Πηγές & βιβλιογραφία

Online Βιβλιοθήκες Ελληνικές και ξενόγλωσσες βιβλιοθήκες. Πηγές & βιβλιογραφία για πτυχιακές & διπλωματικές εργασίες.

Online Βιβλιοθήκες Ελληνικές & ξενόγλωσσες βιβλιοθήκες

Λυμένα θέματα προηγούμενων εξεταστικών ΔΕΟ 23

Λυμένα θέματα εξετάσεων 2015-16 | Pdf

Συμπληρωματικό υλικό ΕΑΠ ΔΕΟ 23

Εισαγωγή στο Marketing | Pdf
Συμπεριφορά καταναλωτή | Pdf
Marketing βιομηχανικών αγορώ και διοίκηση πωλήσεων | Pdf
Διεθνές marketing | Pdf

Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του Μάρκετινγκ

Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ-Σημειώσεις | Pdf
Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ-Τεστ αξιολόγησης | Pdf

Οι τομείς και οι δραστηριότητες του Μάρκετινγκ

Οι τομείς και οι δραστηριότητες του μάρκετινγκ -Σημειώσεις | Pdf
Οι τομείς και οι δραστηριότητες του μάρκετινγκ - Τεστ αξιολόγησης | Pdf

Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ

Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ- Σημειώσεις | Pdf
Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ- Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών

Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών- Σημειώσεις |Pdf
Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών- Τεστ Αξιολόγησης |Pdf

Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση

Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση- Σημειώσεις |Pdf
Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση - Τεστ αξιολόγησης | Pdf

Το προϊόν

Το προϊόν -Σημειώσεις |Pdf
Το προϊόν - Τεστ αξιολόγησης | Pdf

Διανομή και Προβολή

Διανομή και Προβολή - Σημειώσεις |Pdf
Διανομή και Προβολή - Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

Τιμολόγηση

Τιμολόγηση - Σημειώσεις |Pdf
Τιμολόγηση - Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

Η σπουδαιότητα της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τo Μάρκετινγκ

Η σπουδαιότητα της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τo Μάρκετινγκ | ebook

Αγοραστική διαδικασία & καταναλωτής

Αγοραστική διαδικασία & καταναλωτής | ebook

Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών)

Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) Α μέρος | Video
Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) B μέρος | Video
Το άτομο ως καταναλωτής - H ελαστικότητα ζήτησης | Video
    Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) | Pdf
    Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών)- Σημειώσεις |Pdf
    Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) - Ασκήσεις |Pdf
    Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) - Λύσεις Ασκήσεων |Pdf

Βασικές έννοιες βιομηχανικού Μάρκετινγκ

Βασικές έννοιες βιομηχανικού Μάρκετινγκ | ebook

Αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών/βιομηχανικών πελατών

Αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών/βιομηχανικών πελατών | ebook

Τμηματοποίηση βιομηχανικής αγοράς

Τμηματοποίηση βιομηχανικής αγοράς | ebook

Προϊοντικές αποφάσεις για βιομηχανικές αγορές

Προϊοντικές αποφάσεις για βιομηχανικές αγορές | ebook

Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ

Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ | ebook

Η επίδραση της κουλτούρας στο διεθνές Μάρκετινγκ

Η επίδραση της κουλτούρας στο διεθνές Μάρκετινγκ | ebook

Η διεθνής πολιτική προϊόντος

Η διεθνής πολιτική προϊόντος | ebook
Πίσω στην κορυφή