Skip to content

Onlearn.gr | Online Φροντιστήριο | Εργασίες, Μαθήματα

ΕΑΠ - ΔΕΟ: Διοίκηση Επιχειρήσεων

ΔΕΟ 23 - Marketing I


Τάξη
Νατάσσα Μανουσιάδου

Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών ΔΕΟ 23 του Onlearn.gr, κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, θα διδαχθούμε τα εξής αντικείμενα: τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων υλοποιείται το Μάρκετινγκ & ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

ΔΕΟ 23 - Marketing I για Σπουδές στο Ε.Α.Π.

Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών Onlearn.gr για την ΔΕΟ 23 - Marketing I για Σπουδές, θα επικεντρωθούμε στα εξής αντικείμενα:

deo235keys

Οι ερωτήσεις σας για την ΔΕΟ 23 - Q&Α



Γενική περιγραφή της ΘΕ ΔΕΟ 23

Σκοπός της ενότητας είναι, να σας παρουσιάσει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων εκφράζεται και υλοποιείται το Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να συστηματοποιήσει σε εννοιολογικό και πρακτικό επίπεδο τις λειτουργίες διανομής και των πωλήσεων, να εμβαθύνει στην παρουσίαση και ανάλυση ενός "κλάδου" του Μάρκετινγκ, του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που εμφανίζει ιδιαιτερότητες και ταυτόχρονα έχει μεγάλη πρακτική σημασία στον κόσμο των επιχειρήσεων και οργανισμών, να αναλύσει και να τονίσει το ρόλο του Διεθνούς και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στη σύγχρονη πρακτική του Μάρκετινγκ..

Γνωστικά Αντικείμενα της ΘΕ ΔΕΟ 23

α) Εισαγωγή στο Marketing β) Βιομηχανικό Marketing γ) Συμπεριφορά Καταναλωτή δ) Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων - Δίκτυα Διανομής

Πόσες είναι οι Γραπτές Εργασίες και σε τι χρονική προθεσμία υποβάλλονται;

Το πρόγραμμα μελέτης της Θ.Ε. συμπεριλαμβάνει την υλοποίηση 4 Εργασιών. Για τη συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις της θεματικής ενότητας είναι απαραίτητη η ‘’συγκέντρωση’’ 20 βαθμών μέσα από την εκπόνηση των γραπτών εργασιών του εκάστοτε ακαδημαϊκού έτους. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εκπονηθέντων γραπτών εργασιών, όταν αυτός είναι προβιβάσιμος, συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού του φοιτητή κατά 30% (ενώ ο βαθμός των τελικών γραπτών εξετάσεων κατά 70%). Η εκπόνηση των γραπτών εργασιών είναι καταλυτικής σημασίας όχι μόνο για την απόκτηση ‘’δικαιώματος’’ συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις, αλλά και για την προετοιμασία μας για τα θέματα των εξετάσεων της ΔΕΟ 23.

Δείτε τα δωρεάν βιντεο μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!

 

 

Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!

 

 

Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες onlearn.gr

 

 

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:

Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:

quidance

Καθοδήγηση

Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.

resource

Εκπαιδευτικό υλικό

Βιντεομαθήματα, σημειώσεις, ασκήσεις, εργασίες & quiz αυτοαξιολόγησης.

forum

Φόρουμ

Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.

group

Γκρουπ

Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.

Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:

Εργασίες ΔΕΟ 23 2020-21

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Τις εργασίες μαζί με τις λύσεις τους , Βιντεο & Pdf, του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους.

Λυμένα θέματα εργασιών προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Λυμένα θέματα εργασιών , Βίντεο & Pdf, προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23.

Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών 2019-20 | Video/Pdf
Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών 2018-19 | Pdf

Έλεγχος λογοκλοπής εργασιών - Plagiarism check

Σε αυτή την ενότητα μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας για έλεγχο λογοκλοπής.

Έλεγχος λογοκλοπής 1
Έλεγχος λογοκλοπής 2
Έλεγχος λογοκλοπής 3
Έλεγχος λογοκλοπής 4

Βιβλιογραφία & Online πηγές ΔΕΟ 23

Βιβλιογραφία & Online πηγές ΔΕΟ 23 για πτυχιακές & διπλωματικές εργασίες.Online Βιβλιοθήκες Ελληνικές και ξενόγλωσσες βιβλιοθήκες.

Εισαγωγή στο Marketing | Pdf
Συμπεριφορά καταναλωτή | Pdf
Marketing βιομηχανικών αγορών και διοίκηση πωλήσεων | Pdf
Διεθνές marketing | Pdf
Συνοπτικός οδηγός - σύστημα Harvard ή ΑΡΑ | Pdf

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23 2019-20

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔΕΟ 23 | Excel

Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσεις

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσεις

Πως βλέπω τα βιντεομαθήματα-σημειώσεις | Video
Πως επικοινωνώ με τους καθηγητές στο onlearn.gr | Video
Πως βλέπω τα γεγονότα στο ημερολόγιο | Video
Πως υποβάλλω την εργασία μου για έλεγχο λογοκλοπής | Video

Τόμος Α. Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στην ιδεολογία και στην έννοια του μάρκετινγκ

Ιδεολογία του Μάρκετινγκ - Η εξέλιξη του προσανατολισμού των επιχειρήσεων - Η έννοια της εμπορικής συναλλαγής

Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ | Pdf
Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ-Σημειώσεις | Pdf
Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ-Τεστ αξιολόγησης | Pdf

Τόμος Α. Κεφάλαιο 2: Οι τομείς και οι δραστηριότητες του Μάρκετινγκ

Πώς το μάρκετινγκ συμβάλλει στη χρησιμότητα;; - Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ - Εφαρμογή του μάρκετινγκ με βάση το είδος των αγαθών

Οι τομείς και οι δραστηριότητες του Μάρκετινγκ | Pdf
Οι τομείς και οι δραστηριότητες του μάρκετινγκ -Σημειώσεις | Pdf
Οι τομείς και οι δραστηριότητες του μάρκετινγκ - Τεστ αξιολόγησης | Pdf

Τόμος Α. Κεφάλαιο 3: Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ

Η έννοια του περιβάλλοντος στο Μάρκετινγκ - Το μάκρο περιβάλλον μάρκετινγκ - Το μίκρο περιβάλλον μάρκετινγκ

Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ | Pdf
Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ- Σημειώσεις | Pdf
Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ- Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

Τόμος Α. Κεφάλαιο 4: Έρευνα μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών

Η αναγκαιότητα της έρευνας στο μάρκετινγκ - Βασικά στοιχεία επιστημονικής προσέγγισης της έρευνας - Η συμβολή του Π.Σ Μάρκετινγκ στη συλλογή δεδομένων

Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών | Pdf
Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών- Σημειώσεις |Pdf
Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών- Τεστ Αξιολόγησης |Pdf

Τόμος Α. Κεφάλαιο 5: Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση

Η έννοια της αγοράς - Προϋποθέσεις ύπαρξης μιας αγοράς - Στρατηγικές στόχευσης της αγοράς

Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση | Pdf
Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση- Σημειώσεις |Pdf
Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση - Τεστ αξιολόγησης | Pdf

Τόμος Α. Κεφάλαιο 6: Το προϊόν

Η έννοια του προϊόντος - Κριτήρια ταξινόμησης του προϊόντος - Κύκλος ζωής προϊόντος

Το προϊόν | Pdf
Το προϊόν -Σημειώσεις |Pdf
Το προϊόν - Τεστ αξιολόγησης | Pdf

Τόμος Α. Κεφάλαιο 7: Διανομή και Προβολή

Διανομή και Προβολή - Σημειώσεις |Pdf
Διανομή και Προβολή - Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

Τόμος Α. Κεφάλαιο 8: Τιμολόγηση

Τιμολόγηση - Σημειώσεις |Pdf
Τιμολόγηση - Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

Τόμος Β. Συμπεριφορά Καταναλωτή

Η σπουδαιότητα της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τo Μάρκετινγκ,Αγοραστική διαδικασία & καταναλωτής, Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών),Το άτομο ως καταναλωτής - H ελαστικότητα ζήτησης,Ο καταναλωτής ως άτομο,Υποδείγματα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών & βιομ. αγοραστών

Η σπουδαιότητα της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τo Μάρκετινγκ | ebook
Αγοραστική διαδικασία & καταναλωτής | ebook
Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) Α μέρος | Video
Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) B μέρος | Video
Το άτομο ως καταναλωτής - H ελαστικότητα ζήτησης | Video
Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών)- Σημειώσεις |Pdf
Ο καταναλωτής ως άτομο - Σημειώσεις | Pdf
Υποδείγματα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών & βιομ. αγοραστών - Σημειώσεις | Pdf

Τόμος Γ. Μάρκετινγκ Βιομηχανικών Αγορών και Διοίκηση Πωλήσεων

Βασικές έννοιες βιομηχανικού Μάρκετινγκ, Αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών/βιομηχανικών πελατών,Τμηματοποίηση βιομηχανικής αγοράς, Προϊοντικές αποφάσεις για βιομηχανικές αγορές

Βασικές έννοιες βιομηχανικού Μάρκετινγκ | ebook
Αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών/βιομηχανικών πελατών | ebook
Τμηματοποίηση βιομηχανικής αγοράς | ebook
Προϊοντικές αποφάσεις για βιομηχανικές αγορές | ebook

Τόμος Δ. Διεθνές Μάρκετινγκ-Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ

Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ, Η επίδραση της κουλτούρας στο διεθνές Μάρκετινγκ, Η εξαγωγική πρόγνωση & η επιλογή μεθόδου εισόδου στις αγορές του εξωτερικού , Η διεθνής πολιτική προϊόντος - Σημειώσεις, Η διεθνής τιμολογιακή πολιτική - Σημειώσεις, Η διεθνής διαφήμιση & προβολή, Τα διεθνή κανάλια διανομής - Σημειώσεις

Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ - Σημειώσεις | Pdf
Η επίδραση της κουλτούρας στο διεθνές Μάρκετινγκ - Σημειώσεις | Pdf
Η εξαγωγική πρόγνωση & η επιλογή μεθόδου εισόδου στις αγορές του εξωτερικού - Σημειώσεις | Pdf
Η διεθνής πολιτική προϊόντος - Σημειώσεις | Pdf
Η διεθνής τιμολογιακή πολιτική - Σημειώσεις | Pdf
Η διεθνής διαφήμιση & προβολή - Σημειώσεις | Pdf
Τα διεθνή κανάλια διανομής - Σημειώσεις | Pdf

Επανάληψη ΔΕΟ 23 2019-20

Σημαντικότερα σημεία της ύλης - Επανάληψη - ΔΕΟ 23 | Pdf
Λυμένα θέματα εξετάσεων 2015-16 | Pdf
Πίσω στην κορυφή