Skip to content

Onlearn.gr | Online Φροντιστήριο | Εργασίες, Μαθήματα

ΕΑΠ - ΔΕΟ: Διοίκηση Επιχειρήσεων

ΔΕΟ 23 - Marketing I


Τάξη
Νατάσσα Μανουσιάδου
Αγόρασε για €135

Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών ΔΕΟ 23 του Onlearn.gr, κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, θα διδαχθούμε τα εξής αντικείμενα: τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων υλοποιείται το Μάρκετινγκ & ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

ΔΕΟ 23 - Marketing I για Σπουδές στο Ε.Α.Π.

deo23_fr

Πρόγραμμα σπουδών: ΔΕΟ

ΔΕΟ 23 - Marketing I


videoplay2

80

Βιντεομαθήματα Online

timeclock

22

Διάρκεια σε ώρες

shmeivseis

90

Σημειώσεις αρχεία pdf

pdfshm

80

Διαφάνειες αρχεία pdf

Αγόρασε για €135

 

Δείτε τα δωρεάν βιντεο μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!

 

 

Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!

 

 

Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες onlearn.gr

 

 

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:

Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:

quidance

Καθοδήγηση

Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.

resource

Εκπαιδευτικό υλικό

Βιντεομαθήματα, σημειώσεις, ασκήσεις, εργασίες & quiz αυτοαξιολόγησης.

forum

Φόρουμ

Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.

group

Γκρουπ

Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.

Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών Onlearn.gr για την ΔΕΟ 23 - Marketing I για Σπουδές, θα επικεντρωθούμε στα εξής αντικείμενα:

deo235keys

Οι ερωτήσεις σας για την ΔΕΟ 23 - Q&Α



Γενική περιγραφή της ΘΕ ΔΕΟ 23

Σκοπός της ενότητας είναι, να σας παρουσιάσει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων εκφράζεται και υλοποιείται το Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να συστηματοποιήσει σε εννοιολογικό και πρακτικό επίπεδο τις λειτουργίες διανομής και των πωλήσεων, να εμβαθύνει στην παρουσίαση και ανάλυση ενός "κλάδου" του Μάρκετινγκ, του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που εμφανίζει ιδιαιτερότητες και ταυτόχρονα έχει μεγάλη πρακτική σημασία στον κόσμο των επιχειρήσεων και οργανισμών, να αναλύσει και να τονίσει το ρόλο του Διεθνούς και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στη σύγχρονη πρακτική του Μάρκετινγκ..

Γνωστικά Αντικείμενα της ΘΕ ΔΕΟ 23

α) Εισαγωγή στο Marketing β) Βιομηχανικό Marketing γ) Συμπεριφορά Καταναλωτή δ) Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων - Δίκτυα Διανομής

Πόσες είναι οι Γραπτές Εργασίες και σε τι χρονική προθεσμία υποβάλλονται;

Το πρόγραμμα μελέτης της Θ.Ε. συμπεριλαμβάνει την υλοποίηση 4 Εργασιών. Για τη συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις της θεματικής ενότητας είναι απαραίτητη η ‘’συγκέντρωση’’ 20 βαθμών μέσα από την εκπόνηση των γραπτών εργασιών του εκάστοτε ακαδημαϊκού έτους. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εκπονηθέντων γραπτών εργασιών, όταν αυτός είναι προβιβάσιμος, συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού του φοιτητή κατά 30% (ενώ ο βαθμός των τελικών γραπτών εξετάσεων κατά 70%). Η εκπόνηση των γραπτών εργασιών είναι καταλυτικής σημασίας όχι μόνο για την απόκτηση ‘’δικαιώματος’’ συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις, αλλά και για την προετοιμασία μας για τα θέματα των εξετάσεων της ΔΕΟ 23.

Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:

Εργασίες ΔΕΟ 23 2022-23

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Τις εργασίες μαζί με τις λύσεις τους , Βιντεο & Pdf, του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους καθώς και βιβλιογραφία και οδηγίες για σύστημα Harvard ή ΑΡΑ.

pageText Πρότυπη λύση 4ης εργασίας 2021-22
pageText Πλάνο επίλυσης 4ης πρότυπης εργασίας 2021-22 | Video/Pdf
pageText Επίλυση 3ης πρότυπης εργασίας 2021-22 | Video/Pdf
pageText Επίλυση 2ης πρότυπης εργασίας 2021-22 | Video/Pdf
pageText 1η εργασία 2022-23
pageText Συνοπτικός οδηγός - σύστημα Harvard ή ΑΡΑ | Pdf
pageText Βιβλιογραφία - ΔΕΟ 23 - Marketing I | Pdf

Λυμένα θέματα εργασιών προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Λυμένα θέματα εργασιών , Βίντεο & Pdf, προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23.

pageText Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 1η εργασία 2018-22 | Video/Pdf
pageText Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 2η εργασία 2018-22 | Video/Pdf
pageText Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 3η εργασία 2018-22 | Video/Pdf
pageText Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 4η εργασία 2018-22 | Video/Pdf

Έλεγχος λογοκλοπής εργασιών - Plagiarism check

Σε αυτή την ενότητα μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας για έλεγχο λογοκλοπής.

pageText Πως υποβάλλω την εργασία μου για έλεγχο λογοκλοπής | Video
unicheck Έλεγχος λογοκλοπής 1ης εργασίας
unicheck Έλεγχος λογοκλοπής 2ης εργασίας
unicheck Έλεγχος λογοκλοπής 3ης εργασίας
unicheck Έλεγχος λογοκλοπής 4ης εργασίας

Online μαθήματα - ΔΕΟ 23 - 2021-23

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online μαθήματα - ΔΕΟ 23

pageText 1ο Επαναληπτικό Online μάθημα | Video

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23

pageText Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔΕΟ 23 | Excel

Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσεις

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσεις

pageText Πως βλέπω τα βιντεομαθήματα-σημειώσεις | Video
pageText Πως επικοινωνώ με τους καθηγητές στο onlearn.gr | Video
pageText Πως βλέπω τα γεγονότα στο ημερολόγιο | Video

1η Εβδομάδα. Α. 1: Εισαγωγή στην ιδεολογία και στην έννοια του μάρκετινγκ

Ιδεολογία του Μάρκετινγκ - Η εξέλιξη του προσανατολισμού των επιχειρήσεων - Η έννοια της εμπορικής συναλλαγής

pageText Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ Ά μέρος | Video/Pdf
pageText Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ B μέρος | Video/Pdf
pageText Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ-Σημειώσεις | Pdf
pageText Εισαγωγή στην ιδεολογία και στην έννοια του μάρκετινγκ -Τεστ αξιολόγησης | Pdf

2η Εβδομάδα. Α.2 - Α.3: Οι τομείς & δραστηριότητες - Το μάκρο- μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ ...

Πώς το μάρκετινγκ συμβάλλει στη χρησιμότητα;; - Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ - Εφαρμογή του μάρκετινγκ με βάση το είδος των αγαθών

pageText Οι τομείς και οι δραστηριότητες του Μάρκετινγκ | Video/Pdf
pageText Οι τομείς και οι δραστηριότητες του μάρκετινγκ -Σημειώσεις | Pdf
pageText Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ | Video/Pdf
pageText Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ- Σημειώσεις | Pdf
pageText Οι τομείς & δραστηριότητες - Το μάκρο- μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ -Τεστ αξιολόγησης | Pdf

3η Εβδομάδα. Α.4: Έρευνα μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών

Η αναγκαιότητα της έρευνας στο μάρκετινγκ - Βασικά στοιχεία επιστημονικής προσέγγισης της έρευνας - Η συμβολή του Π.Σ Μάρκετινγκ στη συλλογή δεδομένων

pageText Έρευνα Μάρκετινγκ & Αγοραστική Συμπεριφορά, Αναγκαιότητα & οφέλη | Video/Pdf
pageText Συστημική προσέγγιση της πληροφορίας – Μέρος 1ο | Video/Pdf
pageText Συστημική προσέγγιση της πληροφορίας – Μέρος 2ο | Video/Pdf
pageText Η αγοραστική διαδικασία | Video/Pdf
pageText Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών- Σημειώσεις |Pdf
pageText Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών- Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

4η Εβδομάδα. Α.5- Α.6: Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση & τοποθέτηση - Το προϊόν

Η έννοια της αγοράς - Προϋποθέσεις ύπαρξης μιας αγοράς - Στρατηγικές στόχευσης της αγοράς - Το προϊόν

pageText Τμηματοποίηση Αγορών | Video/Pdf
pageText Στόχευση | Video/Pdf
pageText Τοποθέτηση | Video/Pdf
pageText Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση- Σημειώσεις |Pdf
pageText Το προϊόν - Έννοια και προσέγγιση – Μέρος 1ο | Video/Pdf
pageText Το προϊόν -Σημειώσεις |Pdf
pageText Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση & τοποθέτηση - Το προϊόν - Τεστ αξιολόγησης | Pdf
pageText Το προϊόν - Έννοια και προσέγγιση – Μέρος 2ο | Video/Pdf

5η Εβδομάδα. Α.7: Διανομή και Προβολή

Διανομή και Προβολή

pageText Μεσάζοντες | Video/Pdf
pageText Σχεδιασμός καναλιών διανομής | Video/Pdf
pageText Το μείγμα προβολής | Video/Pdf
pageText Στάδια σχεδιασμού προβολής | Video/Pdf
pageText Διανομή και Προβολή - Σημειώσεις |Pdf
pageText Διανομή και Προβολή - Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

6η Εβδομάδα. Α.8: Τιμολόγηση

Τιμολόγηση

pageText Παράγοντες επηρεασμού της τιμής – Μέρος 1ο | Video/Pdf
pageText Παράγοντες επηρεασμού της τιμής – Μέρος 2ο | Video/Pdf
pageText Μέθοδοι τιμολόγησης | Video/Pdf
pageText Πολιτικές τιμολόγησης | Video/Pdf
pageText Τιμολόγηση - Σημειώσεις |Pdf
pageText Τιμολόγηση - Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

7η Εβδομάδα. Τόμος Α. Επανάληψη

pageText Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 1η εργασία 2018-22 | Video/Pdf
pageText Το Μάρκετινγκ ως επιχειρηματική προσέγγιση - Προσεγγίσεις | Video/Pdf
pageText Θεμελίωση και ορισμός Μάρκετινγκ | Video/Pdf
pageText Δραστηριότητες και διαστάσεις του Μάρκετινγκ | Video/Pdf
pageText Μάκρο και μίκρο περιβάλλον | Video/Pdf
pageText Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών | Video/Pdf
pageText Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση | Video/Pdf
pageText Το προϊόν | Pdf

Τόμος Β. Συμπεριφορά Καταναλωτή

Η σπουδαιότητα της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τo Μάρκετινγκ,Αγοραστική διαδικασία & καταναλωτής, Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών),Το άτομο ως καταναλωτής - H ελαστικότητα ζήτησης,Ο καταναλωτής ως άτομο,Υποδείγματα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών & βιομ. αγοραστών

pageText Η σπουδαιότητα της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τo Μάρκετινγκ | ebook
pageText Αγοραστική διαδικασία & καταναλωτής | ebook
pageText Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) Α μέρος | Video
pageText Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) B μέρος | Video
pageText Το άτομο ως καταναλωτής - H ελαστικότητα ζήτησης | Video
pageText Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών)- Σημειώσεις |Pdf
pageText Ο καταναλωτής ως άτομο - Σημειώσεις | Pdf
pageText Υποδείγματα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών & βιομ. αγοραστών - Σημειώσεις | Pdf

Τόμος Γ. Μάρκετινγκ Βιομηχανικών Αγορών και Διοίκηση Πωλήσεων

Βασικές έννοιες βιομηχανικού Μάρκετινγκ, Αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών/βιομηχανικών πελατών,Τμηματοποίηση βιομηχανικής αγοράς, Προϊοντικές αποφάσεις για βιομηχανικές αγορές

pageText Βασικές έννοιες βιομηχανικού Μάρκετινγκ | ebook
pageText Αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών/βιομηχανικών πελατών | ebook
pageText Τμηματοποίηση βιομηχανικής αγοράς | ebook
pageText Προϊοντικές αποφάσεις για βιομηχανικές αγορές | ebook

Τόμος Δ. Διεθνές Μάρκετινγκ-Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ

Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ, Η επίδραση της κουλτούρας στο διεθνές Μάρκετινγκ, Η εξαγωγική πρόγνωση & η επιλογή μεθόδου εισόδου στις αγορές του εξωτερικού , Η διεθνής πολιτική προϊόντος - Σημειώσεις, Η διεθνής τιμολογιακή πολιτική - Σημειώσεις, Η διεθνής διαφήμιση & προβολή, Τα διεθνή κανάλια διανομής - Σημειώσεις

pageText Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ - Σημειώσεις | Pdf
pageText Η επίδραση της κουλτούρας στο διεθνές Μάρκετινγκ - Σημειώσεις | Pdf
pageText Η εξαγωγική πρόγνωση & η επιλογή μεθόδου εισόδου στις αγορές του εξωτερικού - Σημειώσεις | Pdf
pageText Η διεθνής πολιτική προϊόντος - Σημειώσεις | Pdf
pageText Η διεθνής τιμολογιακή πολιτική - Σημειώσεις | Pdf
pageText Η διεθνής διαφήμιση & προβολή - Σημειώσεις | Pdf
pageText Τα διεθνή κανάλια διανομής - Σημειώσεις | Pdf

Επανάληψη ΔΕΟ 23

pageText Σημαντικότερα σημεία της ύλης - Επανάληψη - ΔΕΟ 23 | Pdf
pageText Λυμένα θέματα εξετάσεων 2015-16 | Pdf
Πίσω στην κορυφή