Σκοπός της ενότητας είναι, να σας παρουσιάσει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων εκφράζεται και υλοποιείται το Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να συστηματοποιήσει σε εννοιολογικό και πρακτικό επίπεδο τις λειτουργίες διανομής και των πωλήσεων, να εμβαθύνει στην παρουσίαση και ανάλυση ενός "κλάδου" του Μάρκετινγκ, του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που εμφανίζει ιδιαιτερότητες και ταυτόχρονα έχει μεγάλη πρακτική σημασία στον κόσμο των επιχειρήσεων και οργανισμών, να αναλύσει και να τονίσει το ρόλο του Διεθνούς και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στη σύγχρονη πρακτική του Μάρκετινγκ..
ΔΕΟ 23 - Marketing I
Τάξη

Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών ΔΕΟ 23 του Onlearn.gr, κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, θα διδαχθούμε τα εξής αντικείμενα: τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων υλοποιείται το Μάρκετινγκ & ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.
ΔΕΟ 23 - Marketing I για Σπουδές στο Ε.Α.Π.
.jpg?lmsauth=b664edaa0259e7bea3f3e57439709ae6ad263be7)
Πρόγραμμα σπουδών: ΔΕΟ
ΔΕΟ 23 - Marketing I

80
Βιντεομαθήματα Online

22
Διάρκεια σε ώρες

90
Σημειώσεις αρχεία pdf

80
Διαφάνειες αρχεία pdf
Δείτε τα δωρεάν βιντεο μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες onlearn.gr
Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών Onlearn.gr για την ΔΕΟ 23 - Marketing I, θα επικεντρωθούμε στα εξής αντικείμενα:
Βασικές αρχές Μάρκετινγκ
Ύλη:
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ, μάκρο- και μίκρο-περιβάλλοντος μάρκετινγκ, έννοιες της τμηματοποίησης – στόχευσης – τοποθέτησης, μείγματα προϊόντος, τιμής, διανομής και προβολής
Συμπεριφορά καταναλωτή
Ύλη:
Βασικές αρχές της συμπεριφοράς καταναλωτή, επιδράσεις του περιβάλλοντος στη συμπεριφορά καταναλωτή, μοντέλα εξήγησης της συμπεριφοράς κατά την αγοραστική διαδικασία
Έρευνα Μάρκετινγκ
Ύλη:
Σχέση ανάμεσα στην έρευνα μάρκετινγκ και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, ολοκληρωμένα προγράμματα έρευνας μάρκετινγκ, πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Ύλη:
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ υπηρεσιών, διαφορές μεταξύ του μάρκετινγκ προϊόντων και του μάρκετινγκ υπηρεσιών , προσεγγίσεις μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών, τιμολογιακής στρατηγικής για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:
Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:

Καθοδήγηση
Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.

Εκπαιδευτικό υλικό
Βιντεομαθήματα, σημειώσεις, ασκήσεις, εργασίες & quiz αυτοαξιολόγησης.

Φόρουμ
Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.

Γκρουπ
Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.
Οι ερωτήσεις σας για την ΔΕΟ 23 - Q&Α
α) Βασικές αρχές Μάρκετινγκ β) Συμπεριφορά καταναλωτή γ)Έρευνα Μάρκετινγκ δ) Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Το πρόγραμμα μελέτης της Θ.Ε. συμπεριλαμβάνει την υλοποίηση 4 Εργασιών. Για τη συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις της θεματικής ενότητας είναι απαραίτητη η ‘’συγκέντρωση’’ 20 βαθμών μέσα από την εκπόνηση των γραπτών εργασιών του εκάστοτε ακαδημαϊκού έτους. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εκπονηθέντων γραπτών εργασιών, όταν αυτός είναι προβιβάσιμος, συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού του φοιτητή κατά 30% (ενώ ο βαθμός των τελικών γραπτών εξετάσεων κατά 70%). Η εκπόνηση των γραπτών εργασιών είναι καταλυτικής σημασίας όχι μόνο για την απόκτηση ‘’δικαιώματος’’ συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις, αλλά και για την προετοιμασία μας για τα θέματα των εξετάσεων της ΔΕΟ 23.
Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:
Εργασίες ΔΕΟ 23 2023-24Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Τις εργασίες μαζί με τις λύσεις τους , Βιντεο & Pdf, του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους καθώς και βιβλιογραφία και οδηγίες για σύστημα Harvard ή ΑΡΑ. 4 Ενότητες
|
||||
|
Λυμένα θέματα εργασιών προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Λυμένα θέματα εργασιών , Βίντεο & Pdf, προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23. 4 Ενότητες
|
||||
|
Έλεγχος λογοκλοπής εργασιών - Plagiarism checkΣε αυτή την ενότητα μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας για έλεγχο λογοκλοπής. 4 Ενότητες
|
||||
|
Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσειςΣε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσεις 3 Ενότητες
|
|||
|
Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23 1 Τμήμα
|
|
|
Online μαθήματα - ΔΕΟ 23 - 2022-24Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online μαθήματα - ΔΕΟ 23 2 Ενότητες
|
||
|
1η Εβδομάδα: Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, Αξιολ...1η Εβδομάδα: Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, Αξιολόγηση ευκαιριών στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς 7 Ενότητες
|
|||||||
|
2η Εβδομάδα.: Αξιολόγηση ευκαιριών στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράςΑξιολόγηση ευκαιριών στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς 6 Ενότητες
|
||||||
|
3η Εβδομάδα: Διανομή και ανάπτυξη συστημάτων καναλιώνΔιανομή και ανάπτυξη συστημάτων καναλιών 4 Ενότητες
|
||||
|
4η Εβδομάδα.: Προώθηση- Εισαγωγή στην ολοκληρωμένη επικοινωνίαΔιανομή και Προβολή 2 Ενότητες
|
||
|
6η Εβδομάδα. Στόχοι και πολιτικές τιμολόγησηςΣτόχοι και πολιτικές τιμολόγησης 7 Ενότητες
|
|||||||
|
7η Εβδομάδα: Έρευνα μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτώνΗ αναγκαιότητα της έρευνας στο μάρκετινγκ - Βασικά στοιχεία επιστημονικής προσέγγισης της έρευνας - Η συμβολή του Π.Σ Μάρκετινγκ στη συλλογή δεδομένων(3) 4 Ενότητες
|
||||
|
8η Εβδομάδα: Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση & τοποθέτησηΗ έννοια της αγοράς - Προϋποθέσεις ύπαρξης μιας αγοράς - Στρατηγικές στόχευσης της αγοράς 6 Ενότητες
|
||||||
|
Επανάληψη7 Ενότητες
|
|||||||
|
15η Εβδομάδα: Λύμενα θέματα εργασιών 2η εργασίαΛύμενα θέματα εργασιών 2η εργασία 1 Τμήμα
|
|
|
16η Εβδομάδα: Πηγές στοιχείων και πληροφοριών ΜάρκετινγκΠηγές στοιχείων και πληροφοριών Μάρκετινγκ - Εσωτερικές πηγές 3 Ενότητες
|
|||
|
17η Εβδομάδα: Εισαγωγή στην Έρευνα ΜάρκετινγκΕισαγωγή στην Έρευνα Μάρκετινγκ 2 Ενότητες
|
||
|
18η Εβδομάδα: : Έρευνα ΜάρκετινγκΈρευνα Μάρκετινγκ 2 Ενότητες
|
||
|
19η Εβδομάδα: Η κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου ΙΗ κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου Ι 1 Τμήμα
|
|
|
20η Εβδομάδα: : Η κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου ΙΙΗ κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου ΙΙ 1 Τμήμα
|
|
|
21η Εβδομάδα: Μέθοδοι δειγματοληψίαςΜέθοδοι δειγματοληψίας 2 Ενότητες
|
||
|
22η Εβδομάδα: : Κωδικοποίηση δεδομένωνΚωδικοποίηση δεδομένων 1 Τμήμα
|
|
|
23η Εβδομάδα: Λύμενα θέματα εργασιών 3η εργασίαΛύμενα θέματα εργασιών 3η εργασία 1 Τμήμα
|
|
|
Τόμος Β. Συμπεριφορά ΚαταναλωτήΗ σπουδαιότητα της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τo Μάρκετινγκ,Αγοραστική διαδικασία & καταναλωτής, Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών),Το άτομο ως καταναλωτής - H ελαστικότητα ζήτησης,Ο καταναλωτής ως άτομο,Υποδείγματα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών & βιομ. αγοραστών 8 Ενότητες
|
||||||||
|
Τόμος Γ. Μάρκετινγκ Βιομηχανικών Αγορών και Διοίκηση ΠωλήσεωνΒασικές έννοιες βιομηχανικού Μάρκετινγκ, Αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών/βιομηχανικών πελατών,Τμηματοποίηση βιομηχανικής αγοράς, Προϊοντικές αποφάσεις για βιομηχανικές αγορές 4 Ενότητες
|
||||
|
Τόμος Δ. Διεθνές Μάρκετινγκ-Ηλεκτρονικό ΜάρκετινγκΕισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ, Η επίδραση της κουλτούρας στο διεθνές Μάρκετινγκ, Η εξαγωγική πρόγνωση & η επιλογή μεθόδου εισόδου στις αγορές του εξωτερικού , Η διεθνής πολιτική προϊόντος - Σημειώσεις, Η διεθνής τιμολογιακή πολιτική - Σημειώσεις, Η διεθνής διαφήμιση & προβολή, Τα διεθνή κανάλια διανομής - Σημειώσεις 7 Ενότητες
|
|||||||
|
Online επαναληπτικά μαθήματα - ΔΕΟ 23 - 2021-23Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online μαθήματα - ΔΕΟ 23 4 Ενότητες
|
||||
|
Επανάληψη ΔΕΟ 23Επανάληψη ΔΕΟ 23 2 Ενότητες
|
||
|
Αξιολόγηση Εκπαιδευτή - Υλικού ΔΕΟ 23
1 Ιούλ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτή - Υλικού ΔΕΟ 23 1 Τμήμα
|
|
|