Skip to content

Onlearn.gr | Online Φροντιστήριο | Εργασίες, Μαθήματα

ΕΑΠ - ΔΕΟ: Διοίκηση Επιχειρήσεων

ΔΕΟ 23 - Marketing I


Τάξη
Νατάσσα Μανουσιάδου
Αγόρασε για €135

Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών ΔΕΟ 23 του Onlearn.gr, κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, θα διδαχθούμε τα εξής αντικείμενα: τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων υλοποιείται το Μάρκετινγκ & ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

ΔΕΟ 23 - Marketing I για Σπουδές στο Ε.Α.Π.

deo23_fr

Πρόγραμμα σπουδών: ΔΕΟ

ΔΕΟ 23 - Marketing I


videoplay2

80

Βιντεομαθήματα Online

timeclock

22

Διάρκεια σε ώρες

shmeivseis

90

Σημειώσεις αρχεία pdf

pdfshm

80

Διαφάνειες αρχεία pdf

Αγόρασε για €135

 

Δείτε τα δωρεάν βιντεο μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!

 

 

Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!

 

Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες onlearn.gr

 

 

 

Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών Onlearn.gr για την ΔΕΟ 23 - Marketing I, θα επικεντρωθούμε στα εξής αντικείμενα:

Βασικές αρχές Μάρκετινγκ

Ύλη:

Βασικές αρχές του μάρκετινγκ, μάκρο- και μίκρο-περιβάλλοντος μάρκετινγκ, έννοιες της τμηματοποίησης – στόχευσης – τοποθέτησης, μείγματα προϊόντος, τιμής, διανομής και προβολής

Συμπεριφορά καταναλωτή

Ύλη:

Βασικές αρχές της συμπεριφοράς καταναλωτή, επιδράσεις του περιβάλλοντος στη συμπεριφορά καταναλωτή, μοντέλα εξήγησης της συμπεριφοράς κατά την αγοραστική διαδικασία

Έρευνα Μάρκετινγκ

Ύλη:

Σχέση ανάμεσα στην έρευνα μάρκετινγκ και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, ολοκληρωμένα προγράμματα έρευνας μάρκετινγκ, πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Ύλη:

Βασικές αρχές του μάρκετινγκ υπηρεσιών, διαφορές μεταξύ του μάρκετινγκ προϊόντων και του μάρκετινγκ υπηρεσιών , προσεγγίσεις μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών, τιμολογιακής στρατηγικής για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

 

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:

Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:

quidance

Καθοδήγηση

Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.

resource

Εκπαιδευτικό υλικό

Βιντεομαθήματα, σημειώσεις, ασκήσεις, εργασίες & quiz αυτοαξιολόγησης.

forum

Φόρουμ

Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.

group

Γκρουπ

Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.

Οι ερωτήσεις σας για την ΔΕΟ 23 - Q&Α



Γενική περιγραφή της ΘΕ ΔΕΟ 23

Σκοπός της ενότητας είναι, να σας παρουσιάσει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ στα πλαίσια της Διοίκησης Επιχειρήσεων, να προχωρήσει στην ανάλυση των βασικών εννοιών μέσω των οποίων εκφράζεται και υλοποιείται το Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να συστηματοποιήσει σε εννοιολογικό και πρακτικό επίπεδο τις λειτουργίες διανομής και των πωλήσεων, να εμβαθύνει στην παρουσίαση και ανάλυση ενός "κλάδου" του Μάρκετινγκ, του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που εμφανίζει ιδιαιτερότητες και ταυτόχρονα έχει μεγάλη πρακτική σημασία στον κόσμο των επιχειρήσεων και οργανισμών, να αναλύσει και να τονίσει το ρόλο του Διεθνούς και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στη σύγχρονη πρακτική του Μάρκετινγκ..

Γνωστικά Αντικείμενα της ΘΕ ΔΕΟ 23

α) Βασικές αρχές Μάρκετινγκ β) Συμπεριφορά καταναλωτή γ)Έρευνα Μάρκετινγκ δ) Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πόσες είναι οι Γραπτές Εργασίες και σε τι χρονική προθεσμία υποβάλλονται;

Το πρόγραμμα μελέτης της Θ.Ε. συμπεριλαμβάνει την υλοποίηση 4 Εργασιών. Για τη συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις της θεματικής ενότητας είναι απαραίτητη η ‘’συγκέντρωση’’ 20 βαθμών μέσα από την εκπόνηση των γραπτών εργασιών του εκάστοτε ακαδημαϊκού έτους. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των εκπονηθέντων γραπτών εργασιών, όταν αυτός είναι προβιβάσιμος, συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού του φοιτητή κατά 30% (ενώ ο βαθμός των τελικών γραπτών εξετάσεων κατά 70%). Η εκπόνηση των γραπτών εργασιών είναι καταλυτικής σημασίας όχι μόνο για την απόκτηση ‘’δικαιώματος’’ συμμετοχής στις τελικές εξετάσεις, αλλά και για την προετοιμασία μας για τα θέματα των εξετάσεων της ΔΕΟ 23.

Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:

Εργασίες ΔΕΟ 23 2023-24

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Τις εργασίες μαζί με τις λύσεις τους , Βιντεο & Pdf, του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους καθώς και βιβλιογραφία και οδηγίες για σύστημα Harvard ή ΑΡΑ.

Πρότυπη λύση 4ης εργασίας 2023-24
Πλάνο επίλυσης 4ης πρότυπης εργασίας 2023-24 | Video/Pdf
Πρότυπη λύση 3ης εργασίας 2023-24 | Video/Pdf
Πρότυπη λύση 2ης εργασίας 2023-24 | Video/Pdf
Πρότυπη λύση 1ης εργασίας 2023-24 | Video/Pdf
Συνοπτικός οδηγός - σύστημα Harvard ή ΑΡΑ | Pdf
Βιβλιογραφία - ΔΕΟ 23 - Marketing I | Pdf

Λυμένα θέματα εργασιών προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Λυμένα θέματα εργασιών , Βίντεο & Pdf, προηγούμενων ετών ΔΕΟ 23.

Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 1η εργασία 2018-23 | Video/Pdf
Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 2η εργασία 2018-23 | Video/Pdf
Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 3η εργασία 2018-23 | Video/Pdf
Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 4η εργασία 2018-23 | Video/Pdf

Έλεγχος λογοκλοπής εργασιών - Plagiarism check

Σε αυτή την ενότητα μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας για έλεγχο λογοκλοπής.

Έλεγχος λογοκλοπής 4ης εργασίας
Έλεγχος λογοκλοπής 3ης εργασίας
Έλεγχος λογοκλοπής 2ης εργασίας
Έλεγχος λογοκλοπής 1ης εργασίας

Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσεις

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Μελέτη στην ψηφιακή τάξη onlearn.gr - Συχνές ερωτήσεις

Πως βλέπω τα βιντεομαθήματα-σημειώσεις | Video
Πως επικοινωνώ με τους καθηγητές στο onlearn.gr | Video
Πως βλέπω τα γεγονότα στο ημερολόγιο | Video

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔEO 23

Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔΕΟ 23 | Excel

Online μαθήματα - ΔΕΟ 23 - 2022-24

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online μαθήματα - ΔΕΟ 23

3ο Online μάθημα 2023-24 | Video
2ο Online μάθημα 2023-24 | Video
1ο Online μάθημα 2023-24 | Video
1ο Online μάθημα 2022-23 | Video

1η Εβδομάδα: Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, Αξιολ...

1η Εβδομάδα: Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, Αξιολόγηση ευκαιριών στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς

Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ Ά μέρος | Video/Pdf
Εισαγωγή στην ιδεολογία και την έννοια του μάρκετινγκ B μέρος | Video/Pdf
Οι τομείς και οι δραστηριότητες του Μάρκετινγκ | Video/Pdf
Το μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον του Μάρκετινγκ | Video/Pdf
Το περιβάλλον της αγοράς – Μέρος 1ο | Video/Pdf
Το περιβάλλον της αγοράς – Μέρος 2ο | Video/Pdf
Quiz 1η εβδομάδα μελέτης ΔΕΟ 23

2η Εβδομάδα.: Αξιολόγηση ευκαιριών στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς

Αξιολόγηση ευκαιριών στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς

Το προϊόν - Έννοια και προσέγγιση – Μέρος 1ο | Video/Pdf
Το προϊόν - Έννοια και προσέγγιση – Μέρος 2ο | Video/Pdf
Το προϊόν | Pdf
Το προϊόν -Σημειώσεις |Pdf
Quiz 2η εβδομάδα μελέτης ΔΕΟ 23
Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση & τοποθέτηση - Το προϊόν - Τεστ αξιολόγησης | Pdf

3η Εβδομάδα: Διανομή και ανάπτυξη συστημάτων καναλιών

Διανομή και ανάπτυξη συστημάτων καναλιών

Μεσάζοντες | Video/Pdf
Σχεδιασμός καναλιών διανομής | Video/Pdf
Διανομή και Προβολή - Σημειώσεις |Pdf
Διανομή και Προβολή - Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

4η Εβδομάδα.: Προώθηση- Εισαγωγή στην ολοκληρωμένη επικοινωνία

Διανομή και Προβολή

Το μείγμα προβολής | Video/Pdf
Στάδια σχεδιασμού προβολής | Video/Pdf

6η Εβδομάδα. Στόχοι και πολιτικές τιμολόγησης

Στόχοι και πολιτικές τιμολόγησης

Παράγοντες επηρεασμού της τιμής – Μέρος 1ο | Video/Pdf
Παράγοντες επηρεασμού της τιμής – Μέρος 2ο | Video/Pdf
Μέθοδοι τιμολόγησης | Video/Pdf
Πολιτικές τιμολόγησης | Video/Pdf
Τιμολόγηση - Σημειώσεις |Pdf
Quiz 6η εβδομάδα μελέτης ΔΕΟ 23
Τιμολόγηση - Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

7η Εβδομάδα: Έρευνα μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών

Η αναγκαιότητα της έρευνας στο μάρκετινγκ - Βασικά στοιχεία επιστημονικής προσέγγισης της έρευνας - Η συμβολή του Π.Σ Μάρκετινγκ στη συλλογή δεδομένων(3)

Συστημική προσέγγιση της πληροφορίας – Μέρος 1ο | Video/Pdf
Συστημική προσέγγιση της πληροφορίας – Μέρος 2ο | Video/Pdf
Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών- Σημειώσεις |Pdf
Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών- Τεστ Αξιολόγησης | Pdf

8η Εβδομάδα: Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση & τοποθέτηση

Η έννοια της αγοράς - Προϋποθέσεις ύπαρξης μιας αγοράς - Στρατηγικές στόχευσης της αγοράς

Τμηματοποίηση Αγορών | Video/Pdf
Στόχευση | Video/Pdf
Τοποθέτηση | Video/Pdf
Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση- Σημειώσεις |Pdf
Έρευνα Μάρκετινγκ & Αγοραστική Συμπεριφορά, Αναγκαιότητα & οφέλη | Video/Pdf
Η αγοραστική διαδικασία | Video/Pdf

Επανάληψη

Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 1η εργασία 2018-22 | Video/Pdf
Το Μάρκετινγκ ως επιχειρηματική προσέγγιση - Προσεγγίσεις | Video/Pdf
Θεμελίωση και ορισμός Μάρκετινγκ | Video/Pdf
Δραστηριότητες και διαστάσεις του Μάρκετινγκ | Video/Pdf
Μάκρο και μίκρο περιβάλλον | Video/Pdf
Έρευνα Μάρκετινγκ και αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών | Video/Pdf
Τμηματοποίηση αγορών, στόχευση και τοποθέτηση | Video/Pdf

12η-13η Εβδομάδα: Αξιολόγηση του Μάρκετινγκ

Αξιολόγηση του Μάρκετινγκ

Αξιολόγηση του Μάρκετινγκ - Πόσο καλά ικανοποιεί τους πελάτες | Video/Pdf
Αξιολόγηση του Μάρκετινγκ - Ο στρατηγικός σχεδιασμός | Video/Pdf

15η Εβδομάδα: Λύμενα θέματα εργασιών 2η εργασία

Λύμενα θέματα εργασιών 2η εργασία

Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 2η εργασία 2018-22 | Video/Pdf

16η Εβδομάδα: Πηγές στοιχείων και πληροφοριών Μάρκετινγκ

Πηγές στοιχείων και πληροφοριών Μάρκετινγκ - Εσωτερικές πηγές

Εσωτερικές πηγές | Video/Pdf
Εξωτερικές πηγές | Video/Pdf
Μέθοδοι συλλογής πρωτογενών δεδομένων | Video/Pdf

17η Εβδομάδα: Εισαγωγή στην Έρευνα Μάρκετινγκ

Εισαγωγή στην Έρευνα Μάρκετινγκ

Περιεχόμενο και ιστορική εξέλιξη | Video/Pdf
Ανάλυση ερωτημάτων Μάρκετινγκ | Video/Pdf

18η Εβδομάδα: : Έρευνα Μάρκετινγκ

Έρευνα Μάρκετινγκ

Παράγοντες επηρεασμού της τιμής – Μέρος 1ο | Video/Pdf
Διεξαγωγή πρωτογενών ερευνών | Video/Pdf

19η Εβδομάδα: Η κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου Ι

Η κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου Ι

Η κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου Ι | Video/Pdf

20η Εβδομάδα: : Η κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου ΙΙ

Η κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου ΙΙ

Η κατασκευή και η σημασία του ερωτηματολογίου ΙΙ | Video/Pdf

21η Εβδομάδα: Μέθοδοι δειγματοληψίας

Μέθοδοι δειγματοληψίας

Μέθοδοι δειγματοληψίας – Μέρος 1ο | Video/Pdf
Μέθοδοι δειγματοληψίας – Μέρος 2ο | Video/Pdf

22η Εβδομάδα: : Κωδικοποίηση δεδομένων

Κωδικοποίηση δεδομένων

Κωδικοποίηση δεδομένων | Video/Pdf

23η Εβδομάδα: Λύμενα θέματα εργασιών 3η εργασία

Λύμενα θέματα εργασιών 3η εργασία

Πρότυπες λύσεις γραπτών εργασιών - 3η εργασία 2018-22 | Video/Pdf

Τόμος Β. Συμπεριφορά Καταναλωτή

Η σπουδαιότητα της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τo Μάρκετινγκ,Αγοραστική διαδικασία & καταναλωτής, Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών),Το άτομο ως καταναλωτής - H ελαστικότητα ζήτησης,Ο καταναλωτής ως άτομο,Υποδείγματα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών & βιομ. αγοραστών

Η σπουδαιότητα της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τo Μάρκετινγκ | ebook
Αγοραστική διαδικασία & καταναλωτής | ebook
Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) Α μέρος | Video
Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών) B μέρος | Video
Το άτομο ως καταναλωτής - H ελαστικότητα ζήτησης | Video
Το άτομο ως καταναλωτής (Η ζήτηση των αγαθών)- Σημειώσεις |Pdf
Ο καταναλωτής ως άτομο - Σημειώσεις | Pdf
Υποδείγματα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών & βιομ. αγοραστών - Σημειώσεις | Pdf

Online επαναληπτικά μαθήματα - ΔΕΟ 23 - 2021-23

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online μαθήματα - ΔΕΟ 23

1ο Επαναληπτικό Online μάθημα 2022-23 | Video/ Pdf
2ο Επαναληπτικό Online μάθημα 2022-23 | Video/Pdf
3ο Επαναληπτικό Online μάθημα 2022-23 | Video/Pdf
Επαναληπτικό Online μάθημα 2021-22 | Video

Επανάληψη ΔΕΟ 23

Επανάληψη ΔΕΟ 23

1o Επαναληπτικό Quiz ΔΕΟ 23 - Πολλαπλής επιλογής - Μάρκετινγκ: Μια Στρατηγική Προσέγγιση
Σημαντικότερα σημεία της ύλης - Επανάληψη - ΔΕΟ 23 | Pdf

Αξιολόγηση Εκπαιδευτή - Υλικού ΔΕΟ 23

1 Ιούλ.

Αξιολόγηση Εκπαιδευτή - Υλικού ΔΕΟ 23

Αξιολόγηση - Υλικού - Εκπαιδευτή ΔΕΟ 23 | survey
Πίσω στην κορυφή