Με την επιτυχή ολοκλήρωση της ΘΕ ΔΗΔ 85, οι φοιτητές θα είναι σε θέση ναΟρίζουν την ψηφιακή επιχειρηματικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και τη διαφορά μεταξύ ψηφιακής επιχειρηματικότητας και ηλεκτρονικού εμπορίου, Συνοψίζουν τους κύριους λόγους για να γίνει μία επιχείρηση «ψηφιακή», καθώς και τα εμπόδια που ενδέχεται να συναντήσει, Αξιολογούν ευκαιρίες στο πλαίσιο της ψηφιακής οικονομίας, με έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, Γνωρίζουν το νομικό πλαίσιο και τις προδιαγραφές ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών, Αναπτύσσουν ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, Αναλύουν το ψηφιακό μάκρο- και μίκρο- περιβάλλον επιχειρηματικότητας, Αναγνωρίζουν τους βασικούς παράγοντες, τους πόρους, τις τεχνολογίες και τα πληροφοριακά συστήματα που απαιτούνται για την υλοποίηση της ψηφιακής επιχειρηματικότητας Χρησιμοποιούν εργαλεία για την εκπόνηση και επιλογή στρατηγικών ψηφιακής επιχειρηματικότητας
ΔΗΔ 85 - Επιχειρηματικότητα και ψηφιακός μετασχηματισμός
Τάξη
.jpg?lmsauth=31e84ac49fcba5e4f8e9b98d01fdf59d8708df19)
Μέσα από το Πρόγραμμα Σπουδών ΔΗΔ 85 του Onlearn.gr, κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου, θα διδαχθούμε τα εξής αντικείμενα: αναγνώριση νέων επιχειρηματικών ευκαιριών και μοντέλων προκύπτει από τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον, τις αρχές της ψηφιακής επιχειρηματικότητας και μετασχηματισμού, καθώς και πληροφορίες για τους απαραίτητους πόρους που απαιτούνται για την επιτυχημένη ανάπτυξη σχετικών εγχειρημάτων.
ΔΗΔ 85 - Επιχειρηματικότητα και ψηφιακός μετασχηματισμός στο Ε.Α.Π.

Πρόγραμμα σπουδών: ΔΗΔ
ΔΗΔ 85 -Επιχειρηματικότητα και ψηφιακός μετασχηματισμός

90
Βιντεομαθήματα Online

20
Διάρκεια σε ώρες

95
Σημειώσεις αρχεία pdf

100
Διαφάνειες αρχεία pdf
Δείτε τα δωρεάν βιντεο μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
Δείτε τα δωρεάν pdf μας & γνωρίστε τον κόσμο της online εκπαίδευσης onlearn.gr!
-->
Αγόρασε online τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες ΔΗΔ 85 onlearn.gr
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για διαθεσιμότητα που αφορά:
Η ψηφιακή τάξη onlearn.gr βρίσκετε δίπλα σας με:

Καθοδήγηση
Εβδομαδιαία καθοδήγηση στην πλατφόρμα εκπαίδευσης.

Εκπαιδευτικό υλικό
Βιντεομαθήματα, σημειώσεις,ασκήσεις,εργασίες και quiz αυτοαξιολόγησης.

Φόρουμ
Επίλυση αποριών και δημιουργικός διάλογος με καθηγητές-forums.

Γκρουπ
Θεματικές ομάδες ενημερώσεων γκρουπ-group.
Οι ερωτήσεις σας για την ΔΗΔ 85 - Q&Α
i) Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα, ii) Ψηφιακός μετασχηματισμός Επιχειρήσεων
Α. Εκπόνηση δύο (2) Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΕΔ) και μίας (1) Γραπτής Εργασίας (ΓΕ) κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση της τελικής βαθμολογίας της Θ.Ε. κατά 40% επί του συνόλου. Οι δύο ΕΔ βαθμολογούνται με άριστα το 10 και το 10 (σύνολο 20), ενώ η ΓΕ με άριστα το 20, σε βαθμούς με ένα δεκαδικό ψηφίο. Β. Γραπτές Τελικές Εξετάσεις (ΓΤΕ), ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 60%..
Αυτό είναι το σχεδιάγραμμα της τάξης:
Εργασίες - ΕΔ ΔΗΔ 85 - Χειμερινό εξάμηνο 2024-25Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Τις εργασίες μαζί με τις λύσεις τους , Βιντεο & Pdf, του τρέχοντος ακαδημαϊκού εξαμήνου. 6 ενότητες
|
||||||
|
Λυμένα θέματα εργασιών - ΕΔ προηγούμενων εξαμήνων ΔΗΔ 85Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Λυμένα θέματα εργασιών, ΕΔ , Βιντεο & Pdf, προηγούμενων εξαμήνων ΔΗΔ 85. 3 ενότητες
|
|||
|
Online μαθήματα ΔΗΔ 85 - 2024-25Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online μαθήματα Διδακτέας ύλης- ΔΗΔ 85 3 ενότητες
|
|||
|
Online επαναληπτικά μαθήματα - ΔΗΔ 85 - 2023-24Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε: Online επαναληπτικά μαθήματα - ΔΗΔ 85 2 ενότητες
|
||
|
Έλεγχος λογοκλοπής εργασιών - Plagiarism checkΣε αυτή την ενότητα μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας για έλεγχο λογοκλοπής. 3 ενότητες
|
|||
|
Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔΗΔ 85Χρονοδιάγραμμα μελέτης ΔΗΔ 85 1 τμήμα
|
|
|
Εβδομάδα μελέτης 1: Εισαγωγή στο ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριοΑντικείμενα μελέτης της πρώτης εβδομάδας είναι ο αντίκτυπος των ψηφιακών τεχνολογιών και επικοινωνιών στις παραδοσιακές επιχειρήσεις, η διαφορά μεταξύ ψηφιακής επιχείρησης και επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου, ευκαιρίες για ψηφιακές επιχειρήσεις, υιοθέτηση τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις και εμπόδια στην ψηφιακή υιοθέτηση από τους καταναλωτές. 6 ενότητες
|
||||||
|
Εβδομάδα μελέτης 2: Ανάλυση ευκαιριών για το ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο (μικρο...Αυτή την εβδομάδα μελέτης μελετώνται η ανάλυση της ψηφιακής αγοράς, η τοποθεσία των συναλλαγών στην αγορά και επιχειρηματικά μοντέλα για το ηλεκτρονικό εμπόριο. 5 ενότητες
|
|||||
|
Εβδομάδα μελέτης 3: Βασικά ζητήματα στη διαχείριση της ψηφιακής επιχειρηματικής υποδομήςΑντικείμενα της εβδομάδας μελέτης είναι τα στοιχεία ψηφιακής επιχειρηματικής υποδομής μια σύντομη εισαγωγή στην ψηφιακή τεχνολογία, προσδιορισμός των διαφόρων στοιχείων του μακροπεριβάλλοντος που επηρεάζουν την ψηφιακή επιχειρηματική στρατηγική και τη στρατηγική μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, αξιολόγηση του αντίκτυπου των νομικών και ηθικών περιορισμών ή ευκαιριών σε μια εταιρεία και αξιολόγηση του ρόλου των μακροοικονομικών παραγόντων, όπως η οικονομία, οι κυβερνητικές πολιτικές, η φορολογία και οι νομικοί περιορισμοί. 5 ενότητες
|
|||||
|
Εβδομάδα μελέτης 4: Στρατηγική ψηφιακού επιχειρείν: ανάλυση κατάστασης και καθορισμός στόχωνΑντικείμενα αυτής της εβδομάδας μελέτης είναι τι είναι η επιχειρηματική Στρατηγική, ο ορισμός, ανάλυση και εφαρμογή Στρατηγικής και σε τι διαφέρει η στρατηγική του ψηφιακού επιχειρείν από την παραδοσιακή επιχειρηματική στρατηγική. 4 ενότητες
|
||||
|
Εβδομάδα μελέτης 5: Στρατηγική και τακτικές ψηφιακού επιχειρείν IΣε αυτή την εβδομάδα μελέτης μελετάται πώς πρέπει να ενσωματώνεται η στρατηγική του ψηφιακού επιχειρείν στην υπάρχουσα στρατηγική πληροφοριακών συστημάτων και την επιχειρηματική στρατηγική και πώς πρέπει να αξιολογούμε τις επενδυτικές μας προτεραιότητες και την απόδοση του ψηφιακού επιχειρείν. 3 ενότητες
|
|||
|
Εβδομάδα μελέτης 6: Στρατηγική και τακτικές ψηφιακού επιχειρείν IIΣε αυτή την εβδομάδα μελέτης παρουσιάζεται η χρήση του πλαισίου μίγματος μάρκετινγκ. 3 ενότητες
|
|||
|
Εβδομάδα μελέτης 7: Εφαρμογές ψηφιακού επιχειρείν: Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδαςΑντικείμενα της εβδομάδας μελέτης είναι τα στοιχεία ψηφιακής επιχειρηματικής υποδομής μια σύντομη εισαγωγή στην ψηφιακή τεχνολογία, προσδιορισμός των διαφόρων στοιχείων του μακροπεριβάλλοντος που επηρεάζουν την ψηφιακή επιχειρηματική στρατηγική και τη στρατηγική μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, αξιολόγηση του αντίκτυπου των νομικών και ηθικών περιορισμών ή ευκαιριών σε μια εταιρεία και αξιολόγηση του ρόλου των μακροοικονομικών παραγόντων, όπως η οικονομία, οι κυβερνητικές πολιτικές, η φορολογία και οι νομικοί περιορισμοί. 4 ενότητες
|
||||
|
Εβδομάδα μελέτης 8: Εφαρμογές ψηφιακού επιχειρείν: Ηλεκτρονικές ΠρομήθειεςΣε αυτή την εβδομάδα μελέτης εξετάζεται ποιες είναι οι ηλεκτρονικές προμήθειες και ποια είναι τα εμπόδια και οι κίνδυνοι για την υιοθέτηση των ηλεκτρονικών προμηθειών. Επιπλέον, μελετάται η εφαρμογή των ηλεκτρονικών προμηθειών, ποια μέθοδο ή ποιες μεθόδους ηλεκτρονικών προμηθειών πρέπει να υιοθετήσει μια εταιρεία και ποια είναι τα πρακτικά ζητήματα που έχουν να κάνουν με τις ηλεκτρονικές προμήθειες και τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας μέσω του Διαδικτύου. 1 τμήμα
|
|
|
Εβδομάδα μελέτης 9: Εφαρμογές ψηφιακού επιχειρείν: Ψηφιακό ΜάρκετινγκΑντικείμενα αυτής της εβδομάδας μελέτης είναι ο σχεδιασμός ψηφιακού μάρκετινγκ και η ανάλυση κατάστασης. Στο πλαίσιο αυτό θα συζητηθούν πώς συγχωνεύουμε τις κλασικές προσεγγίσεις μάρκετινγκ με το ψηφιακό μάρκετινγκ, πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες για να διαφοροποιήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και πώς επαναπροσδιορίζει η εταιρεία το μίγμα μάρκετινγκ και το μίγμα επικοινωνιών της προκειμένου να ενσωματώσει τα νέα μέσα. 2 ενότητες
|
||
|
Εβδομάδα μελέτης 10: Εφαρμογές ψηφιακού επιχειρείν: Ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων με πελάτες (e-...Σε αυτή την εβδομάδα μελέτης εξετάζονται σε ποια ψηφιακά μέσα πρέπει να επενδύσει μια εταιρεία για να προσεγγίσει νέο κοινό και ποιοι είναι οι ουσιαστικοί παράγοντες για την επιτυχημένη χρήση των ψηφιακών μέσων που χρειάζονται για να γίνει η διαδικασία της προσέλκυσης και απόκτησης πελατών πιο αποτελεσματική. Επιπλέον, αναλύονται ποιες τεχνολογίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την οικοδόμηση και τη διατήρηση της διαδικτυακής σχέσης με τον πελάτη και πώς παρέχουμε ανώτερη ποιότητα υπηρεσιών για την οικοδόμηση και διατήρηση των σχέσεων. 3 ενότητες
|
|||
|
Εβδομάδα μελέτης 11: Διαχείριση εμπειρίας πελάτηΣε αυτή την εβδομάδα μελέτης εξετάζεται πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους σε όλα τα σημεία της μεταξύ τους επαφής σε ολόκληρη τη διαδρομή του πελάτη και ποιοι είναι οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας στην ανάλυση και τον σχεδιασμό συστημάτων ψηφιακού επιχειρείν. Τέλος, περιγράφεται πώς εξισορροπούνται οι απαιτήσεις που χαρακτηρίζουν τα χρηστικά και ασφαλή συστήματα με το κόστος που συνοδεύει τον σχεδιασμό τέτοιων συστημάτων. 2 ενότητες
|
||
|